Friday, July 22, 2011

...1 s a h a j a...

MALAYSIA vs CHELSEA (21 Julai 2011)

Kenapa tak percaya ke?hemm

Mengambil kesempatan yg ada, memandangkan kelas malam/tuisyen anak2 ditunda ke malam esok (jumaat) jadi bertepatan sangat la dgn nafsu nafsi sy & Tok laki yang sdg membuak2 nak tengok bola friendly MALAYSIA - CHELSEA.Tengok kat rumah xde feel kan!

“Jom pegi Fazlina Maju (restoran m_m_k 24jam), siapa lambat kena tinggal” kata Tok laki kpd kami anak beranak.

Malaysia tewas - 0 Chelsea menang - 1 (Drogba minit ke- 78)

Yir..yirr, YES!!!!!, Malaysia mmg kelasss you All. The blues menang!, pelisssssss itu pun gol/jaringan yang penuh kontroversi.

Malaysia mmg boleh..

1 gol aje??!!!! Chelsea...kan hebat tapi.... 1go aje??!!!!

Ikhas cakap sebenarnya bola sepak Malaysia sudah banyak berubah..."i like”

Pasukan dibawah kendalian jurulatih Ong Kim Swee ini dilihat lebih stabil dari semua sudut kecuali bahagian serangan, maklumlah Safee Sali not in the group kan!. Kalu tidak mahu kalah 2-1 Chelsea di kaki Malaysia.The blues pun nampaknya telah bermain dengan bersungguh-sungguh, malu besar weh kalu mereka kalah. Tendangan percuma itu tidak la secantik mana. TQ buat linesman yg bertugas.hehehe

Tahniah diucapkan buat skuad Malaysia ini kerana berjaya memberikan kemenangan tipis, kemenangan yg akan diingat oleh semua rakyat Malaysia yg menggemari mengikuti bola sepak. Kpd yg fanatik meminati the blues jgnlah ego benar.

Semoga Andre Villas Boas, Drogba, Torres dan keseluruhan Blues team tak lupa MALAYSIA FOOTBALL...Malaysia juga hebat!. Skuad kita juga mempamerkan aksi yang menarik ya...

1 aje??...hahahahahaha


Note: Bilalah "L. Messi" nak dtg Malaysia kan...?

No comments:

Post a Comment